Påsklovs Camp dag 1

Hej!!! Jag kom precis hem från att ha varit på Campen, det var första dagen idag. Först hade vi land aktiviteter basket,dopp boll m.m. sen så fick vi köra en cirkel med olika styrke övningar jag först fick jag göra en jätte jobbig slag armhävning övning, kan inte förklara  för komplicerat, sorry! Jag dog typ efter några stycken! Efter det var det simpass det va inte så jobbigt tur nog , jag trodde inte att jag skulle palla mer efter grejerna vi gjorde innan men jag orkade otroligt nog , faktiskt ganska glad att jag gjorde det skulle varit pinsamt om man är den  ända som inte orkar simpasset. efter det så duscha vi sen skulle vi äta lunc det gjorde vi på Kina Thai, gott gott! Vi åt buffe det ska vi göra hela veckan , så bäste att man inte tar samma saker varje dag så man tröttnar men jag tror nog inte att jag kommer göra det. Jag tog lite majs och annanas,lite ris, en bit kykling, nån vit god grej kommer inte ihåg vad det var/hette,sås och så klart vårrullar,me like! Jag kommer nog ta samma sak varje dag om jag inte tröttnar. Efter det hade vi ett chillt simpass med olika teknikövningar och en lagkamp i slutet med B-vit och A-yngre ( dem som är bättre och äldre ) + vi såklart B- blå och B-gul(d) där går jag. Det gick ganska bra. Sen hade vi ett land träning pass i en timme sen vare slut. En ganske bra dag faktiskt. Jag kommer inte att blogga lika mycket nu när jag är på lägret varje dag ( tills på fredag ), men jag kommer börja försöka göra lika många som för ur om inte mer när campen är slut. Jag har faktiskt börjat göra längre inlägg på sista tiden, bra början iaf sen ska jag ju försöka göra fler också. Men ni får ha det så himla bra!!!

                                                                                                                                     //Leia


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback