Simträning

Hej!!! Jag kom precis hem från simträningen. Fast jag åkte till Kista efter men iaf idag på simträningen så körde vi jätte HÅRT, då menar jag verkligen hårt. Jag skulle inte ha sagt att det va hård tränigen förra gången jag sa det de här var värre. Men det kanske va för att jag borde ha ätit lite tidigare. Men jag tror att det kommer fortsätta vara hårt tills efter en tävling, Vår Simiaden. Det är B- gruppernas målsättning ( jag går i en B- grupp) och då vil dem nog att vi ska göra så bra ifrån oss som möjligt. Jag tänkar värkligen kämpa då det är den viktigaste tävlingen på terminen. Hoppas jag gör bra ifrån mig och förhoppnings vis vinner ett pris ( hoppas jag iaf ). Nu måste jag äta. Ha det nice ; ).

                                                                                                                                             //Leia


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback