Min dag...

Hej!!! Hoppas ni mår bra!!! Jag kom hem från skolan för ett tag sen. Det va en helt okej dag som började med klassråd då junior school skulle prata med rektorn fast vi hade mentortid sen, sen vare lunch , efter det hade skolans tjej fotbolls lag träning, sen hade vi simtest det gick ganska bra sen skulle jag haft hemspråk men jag skulle ha kommit minst 25 min sent om inte mer så då åkte jag hem istället. Men nu e jag hemma. Ska ringa ett efterlängtat samtal senare, personen jag ska ringa har jag varken träffat eller ring på ett långt tag. Men sen kanske jag ska göra lite läxor och lit andra grejer. + att jag har en del grejer som jag måste göra. Så jag kommer ha en del grejer att göra idag. Nej men nu måste jag börja med grejerna. Hoppas ni har det jätte nice !!!

                                                                                                                                         //Leia


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback