Hello : )

Hej!!! Idag så slutade jag tre min senaste dag, va inte så himla bra dag eftersom jag inte sov bra alls inatt : (. Hoppas ni sov gott! Idag i skolan så kom det en en tjej från Folktandvården och pratade med oss, det var på Engelska lektionen synd kunde ju ha varit på matten... men iaf vi fick kolla på en film ( om tänderna såklart ) hon pratade om hur man skulle äta, när man skulle äta och så visade hon hur man skulle borsta tänderna på en av tjejrna i klassen, sen fick vi göra en checkpoint om tänderna och sånt,sen fick vi en tandborste var och två papper om tänderna. Det va mycket tänderna hit och tänderna dit. Det är ju bra att dem lär oss sådant men dem kanske skulle göra det när man va yngre. Men nog pratat om tänder imorgon är det äntligen fredag = ). Imorgon i skolan är det en ganska chill dag Hemkunskap först sen SO,NO och sist Svenska. Hoppas vi bakar imorgon på Hemkunskapen apropå det så måste jag göra klart Hemkunskap läxan. Ahh måste göra klart den nu Bye ; ).

                                                                                                                                     //Leia


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback