Fotbolls turnering = ingen skola = nice = en glad Leia ; )

Hejsan!!!  Haha bra rubrik va? Men nu till vad jag har haft för mig idag. Idag så va skolan tjejfotbolls lag och killfotbolls lag på en turnering. Det gick inte så himla bra för oss i tjej laget men däremot kill laget gick det bra för. Kan inte säga resultaten ifall någon från klassen skulle läsa det här eftersom vi bestämde att vi skulle berätte resultaten för resten av klassen imorgon. En bra grej va att vi fick skippa skolan för att spela fotboll. Men vi hade iaf jätte kul så det va ju nice iaf. När jag kom hem så var det ju så att jag hade lånat brorsan fotbolls skor och sånt, så jag fick åka till hans träning för att ge honom dem. Jag åt middag för ett tag sen också. Det är vad jag har gjort idag. Imorgon är det back to school : (. Men men ska va glad att jag fick skippa och spela fotboll idag iaf. Ha det jätte bra ; ).

                                                                                                                                             //Leia


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback