Vad jag har gjort idag + lite snack om simning...

Hejsan!!! Idag har det varit en vanlig dag. Dagen började med skola sen, sen åkte jag till Vällingby och köpte en bikini ( lägger upp bilder sen) och en Spårvägenryggsäck så att jag kan ha den på träningar, tävlingar läger. På tal om läger så ska jag åka på Simiaden lägret i helgen. Det är ett lägger helgen innan terminens största och viktigaste tävling. Och då kan man gå på det för att träna extra inför det. Det är i Uppsala. Vi kommer åka tåg dit från centralen. Kommer säkert va en super helg med massa kul tillsammans med flera vänner. Kommer nog behöva skynda rätt mycket hem från skolan för att hinna vi ska mötas runt 15 och jag slutar 14 och det blir bara jobbigt att ta med sig sakerna till skolan + om jag glömmer något så kan jag endå få med mig det eftersom jag åker hem i mellan. Kommer säkert bli nice! Kommer inte blogga i helgen eftersom jag är på läger. Nu måste jag fixa lite grejer. Ha det så himla bra!!!

                                                                                                                                         //Leia


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback