Dagen...

Hej!!! Jag kom precis hem efter att ha varit och simmat lite + mer. Först åkte jag till bad huset och tanken var att jag skulle ha simmat men det blev mest bad med brorsan. Fast jag hann simma lite iaf bättre en ingenting. Sen då har jag tagit en väldigt lång promenad med mamma i det fina vädret! Hoppas det fortsätter så. Ikväll eller snarare resten av dagen tänkte jag ta det chill och kanske gå till någon brasa.Men jag får se. Om två dagar är det skola igen = (. Fast det är ju kul att träffa kompisarna igen. Men det är nog det jag har att säga. Ha det så bra : ).

                                                                                                                                     //Leia


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback