Förlåt!

Hej!!! Jag vill säga till alla nära och kära som fyllt år FÖRLÅT så himla mycket för att jag inte gjorde ett grattis inlägg till er. Anledningen är att jag kom på det här med att göra grattis inlägg igår. Jag funderade på att göra inlägg till alla som har fyllt år från Januari tills idag som jag inte har gjort ett grattis inlägg till att göra ett till dem men ni kommer kanske tycka det blir lite tråkigt. Så det blev så att jag inte gör så. Men till alla som har fyllt år ett STORT GRATTIS från mig och förlåt så himla mycket jag menar verkligen det! Det va det jag ville ha sagt och tack för kommentaren Jossi det fick mig att tänka till så jag gör ett grattis inlägg till dig eftersom du fyllde år för inte så länge sen. Ha det så himla nice förlåt ; ).

                                                                                                                                            //Leia


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback