Fredags mys!

Hejsan!!! Jag skulle ji åkt och fixat eb grej men när jag hade gått av bussen kom jag på att det stälet stängde vid fem idag och bussen gick om ett ganska långt tag så jag fick gå i regnet snacka om otur fast det är ju egentligen inte hela världen jag kan ju åka och fixa det imorgon. Men iaf idag är det fredag= fredags mys. Jag ska gå och ´´Glo´´ lite på tv:n  och chilla lite nu, så ni får ha ett/en jätte bra fredagsmys/fredags kväll!!!
                          

                                                                                                                                              //Leia

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback