Hej

Hej!!! Nu har jag tränat,dushat,ätit lunch + att jag fixade en frukt sallad , ska börja köra på det istället för smoothie för att det går ju lite snabbare och så är det lättare, fast smoothie är godare för då får man alla smaker i ett. Men,men får se hur jag gör. Det Känns så skönt att ha tränat och dushat ällskar värkligen bodyloution man luktar så gott. Men jag har faktiskt  inte så mycket att göra idag , men ska på Jossis fest imorgon kommer bli så kul! jag fMen jag får se vad jag hittar på.  Men ni får ha det så himla bra : ).

                                                                                                                                          //Leia


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback