Hej : )

Hej !!! Jag kom hem från skolan för ett tag sen, helt okej dag. Idag var det faktiskt ganska fint väder , till skillnad från i helgen. Idag så har jag simträning, hoppas Becka är där : ). NU ÄR DET ÄNTLIGEN LOV SNART!!! För att imorgon har jag utvecklings samtal och på torsdag så ska jag jobba för att samla in pengar till  våran klass utflyckt/resa, just nu har vi samlat in så det räcker till 10 personer och vi är 29 pers. Mitt utvecklings samtal är vi 11 , tror jag iaf. Nej men nu måste jag fixa några grejer + anmäla mig till en grej det är sista dagen idag. Hejdå ; ).

                                                                                                                                             //Leia

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback