Hejsan

Hej!!! Idag så har jag varit i skolan ( som vanligt ). Efter skolan så mötte jag upp Becka och gick runt i Vällingby, jag köpte ett par örhängen, det är ett par silvriga ringar med bokstaven L på L för Leia. Efter ha gått runt ett lång tag gick vi till Gina jag hittade vi hittade en jätte fin stickad tröja i färgerna vit,ljus blå och ljus rosa ( kanske någon mer ), jag kanske åker till simträningen lite tidigare för att gå till Gina och köpa den ljus rosa, den skulle passa jätte bra till mina ljusa jeans eller ett par andra, Converse, ett halsband eller armband jag kans e outofiten franför mig : ). Efter att ha gått runt ett lång tag och varit inne på Gina så skulle vi gå och köpa en grej som Becka behövde ha det va anldening för att vi skulle träffas där och då kunde vi ju ändå gå runt och fika och sånt när vi ändå var där. Sen så köpte Becka jordgubbar. Efter det så fikade vi på Waynes Coffe, jag köpte en macka och en färsk pressad apelsin juice och Becka köpte ett wienerbröd, en liten muffin och en cola. Mackan va väldigt god faktist, kan bero på att jag gillar mackor ganska mycket hehe... Efter fikat så gick vi och köpte jordgubbar till mig med, mums mums me like : ). Sen åkte jag  hem och becka med. Vi hade väldigt kul skulle vara kul att göra det igen! Ikväll ska jag göra lite Engelska läxor + lite annat. Jag tror inte att jag kommer blogga mer idag. Ha det nice!!!

                                                                                                                                                    //Leia 

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback