Hejsan svejsan...

Hej!!! Nu ska jag börja fixa mig och sen blir det att åka och ha kul! Hoppas ni har det bra! Jag kommer nog att ha  ett par ljusa jeans, en ganska snygg top och en svart stickad kofta, jag kanske skippar koftan, men jag får se jag vet faktiskt inte vad jag ska ha för skor. Men jag hittar säkert nåt men nu måste jag fixa mig. Hoppas Jossi gillar presenten! Det kommer säkert bli 7kt kul - hoppas jag iaf. Hahaha...: ) skoja bara det är så klart att det kommer bli 7kt kul ; )! Jag tror inte att jag kommer blogga mer idag, men vi får hoppas det : ).Men nu måste jag verkligen börja fixa mig. Ni får ha det så himla nice !!!

                                                                                                                                   //Leia

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback