Hejsan

Hej!!! Jag har typ inget att göra så jag passar på att blogga : ). Jag kan ju faktiskt träna och ta en lång dusch efter det skulle va skönt tror nog jag ska göra det.  Ah jag ska träna och ta en lång dusch efter och fixa mig lite , har bestämt mig nu. Egentligen skulle jag jobba idag för att vi skulle samla in pengar till klas resan/utflyckten men jag får göra det på söndag eller måndag, det är ju ända lov då. Det är så himla skönt att ha lov två dagar innan brosorna , kan reta dem lite hehe... ; ). Men ni står ut - hoppas jag iaf, lovet börjar imorgon ni fixar det! Ska gå träna nu. Hejdå ; ).

                                                                                                                                                     //Leia


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback