Home...

Hej!!! Kom precis hem efter att ha haft en super rolig dag med min cousin´s. Först åkte vi till stan sen gick vi runt lite och kollade, efter det åt vi på Kina resturang det va typ helt dött brukar va jätte mycket folk där, kanske för att det är Annandag Påsk. Slutligen så gick vi till Sergel och kollade på film. Först tänkte vi kolla på Titanic 3D men inläppet hade redan börjat och det skulla bara vara stressigt och vem palla stressa ( och det ska jag säga som stressar 24/7 ) vi skulle inte ha hunnit köpa något gott att käka till filmen. Samma sak med Hunger games, jag som gärna ville se den, men jaja får åka och kolla på den någon annan gång. Men det blev iaf Jack an Jill, handlar om en vuxen man och han syster hon ska hälsa på hos honom och hon är lite weirdo och vill typ skaffa en man, hennes brorsa pallar typ inte med henne. Det är faktiskt lite synd om henne hon ser ut som en kille, fast jag tror det är en kille som spelar henne samma person som spelar tvillingbrosran ( glömde säga att dem är tvillingar ), hoppas det iaf annars blir det lite pinigt när man har skrivit det på bloggen.Den va helt okej man skratta lite här och där. Av mig får den 6 av 10. Fast det är ju min åsikt ; ).Fast det är ett lyckligt slut iaf. Kopierar lite text från SF istället och översätter så ni får en bättre förklaring. Här kommer det: 

Jack and Jill
Komedi1 timme 31 minuter

En man blir tvungen att ta hand om sin tvillingsyster när hon kommer på besök till Los Angeles. Problemet är bara att hon vägrar åka hem.

Ha en jätte bra kväll : )!!!

                                                                                                                                              //Leia




Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback