Kista

Hejsan!!! Jag glömde säga att jag åkte till Kista efter träningen. Egentligen så skulle vi åkt till V:by men dem stängde vi 6 så vi skulle inte hinna, jo bara fast bara när det var 5 min kvar till att dem stängde så det va ingen ide. Men iaf jag köpte en bikini + underdel och ett par söta benvärmare. Dem är svarta med en svart rosett av siden och så är det liksom sytt... det är för svårt att förklara. Men dem är söta iaf. Jag är faktiskt nöjd med mitt köp. Va bara det jag ville säga. Ha det så himla bra!!!

                                                                                                                                                     //Leia

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback