Majbrasan...

Hejsan!!! Jag har varit och kollat på en brasa spelat i ett chocklad stånd. Jag hade inte lust att göra nåt mer faktiskt. Imorrgon tror jag nog att jag tar det chill gör lite läxor kanske ständar mitt rum eller fixa och rensa min garderob. Men jag får se. Jag hade egentligen planerat att shoppa men jag kom på att typ alla affärer är stängda imorgon. Men det får bli en annan gång. På vägen hem från brasan kom jag på att jag skulle ha fotat men men. Det va det jag ville ha sagt. Ha en jätte bra Valdorgs kväll ; ).

                                                                                                                                               //Leia

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback