Påsklovs Camp dag 2

Hejsan!!! Ledsen för att jag inte har bloggat för en nu men jag var tvungen att åka och fixa en grej. Idag på campen så började vi med ett landpass vi körde lite styrke träning och så fick vi lära oss hur man lyfter tyngder på rätt sätt utan att man skadar något, fast vi fick köra med mack pinnar tror jag att det hette dom va iaf väldigt lätta bara några gram. Efter det så hade vi ett simpass, sen åt vi lunch på Kina Thai mums mums. Efter det hade vi ett HÅRT simpass då menar jag verkligen hårt, vi fick köra max mästan hela passet. Sen hade vi ett land pass vi körde basket,handboll och killerboll ( stav? ), sen var det att åka hem. Till middag åt jag tacos gott! Jag älskar faktiskt tacos det är min favorit mat 1. Det är gott! 2. Det är mättande 3. Det är nyttigt. Det va det jag ville ha sagt ; ).

                                                                                                                                         //Leia

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback