Påsklovs Camp dag 4

Hej!!! Idag va det sista dagen på campen vi började som vanligt med ett landpass vi körde catch the flag och spökboll, sen hade vi ett simpass vi körde mest teknik, sen vart det lunch vi åt på tre kockar man fick välja på lax eller vallenberga tror jag det hette det va någon slags biff med potatismos och gröna ärtor det valde jag fast jag visste ju bara att man fick välja på lax eller kött och jag valde kött eftersom jag verkligen inte gillar torr lax och utan krydda på så jag ville inte riskera att få det, sen hade vi ett simpass då körde vi också teknik så det va lite chill, sen vare landpass vi började köra killer ball ( stav? ), sen fotboll tjejerna mot killarna fast vi fick ha våran kiltränare och killarna fick en av våra tjej tränare. Vi vann fast det va berodde egentligen mest på att vi va så bra på att försvara och så gjorde vår killtränare massa mål, men vi vann iaf nu kan man iaf reta kilarna lite för något dem vann mot oss på en lagkamp så det är rättvisst. Jag fick veta att vi hade träning på söndag , jag trodde inte att vi skulle ha det eftersom det är lov men men... det kanske är en lite chill träning hoppas det iaf. Men nu måste jag äta något , jag är lite hungrig efter att ha sportat hela dagen. Ha en jätte bra dag !!!

                                                                                                                                            //Leia

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback