Simning

Hejsan!!! Nu har jag kollat upp vilka grenar jag ska tävla i det är bara 50m sträckor, det är skönt iaf. Det är först 50m fjärilsim, sen 50m ryggsim, 50m bröstsim och sist 50m frisim/crawl. 50m bröstsim kommer gå bra tror jag iaf, eftersom det är en av mina bästa simsätt, 50m ryggsim kommer gå sådär eftersom det är mitt sämsta simsätt men jag kommer ge allt iaf,50m fjärilsim kommer gå helt okej tror jag eftersom jag är ganska bra på det jag behöver bara få starkare ben så att jag orkar kicka kraftigare och längre men annar går det nog bra med fjäril, 50m frisia det vet man aldrig med mig, tyvärr! ibland är jag jätte bra på det ibland är jag rätt dålig på det eller så är jag helt okej, så jag får hoppas att det är min turdag imorgon. Det va det jag ville säga. Ha det gött!!!

                                                                                                                                               //Leia

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback