Utvecklins samtal + lite andra grejer

Hej !!! Jag kom precis hem från att ha varit på utvecklings samtal. Det gick faktiskt väldigt bra, speciellt på Engelska jag fick några stjärnor , lite stolt faktiskt ( jag försöke INTE att skryta! ). Jag träffade Jossi efter det, vi han snacka lite + jag frågade hennes mamma vad hon ville ha i födelsedags present , då fick jag reda på det sen skulle hon ha utvecklings samtal så hon gick till det. Efter det åkte jag och mamma och köpte några presenter till henne, hoppas hon gillar dem : ). Jag kommer inte lägga upp någon bild på dem ifall hon skulle läsa det här ; ). Hon ska ha fest på fredag så jag ska dit, kommer bli 7kt kul! Jag köpte ett par örhängen  när jag ända va shoppa presenter., ganska fina enligt mig lägger kanske upp en bild sen, om jag hinner. Det var tur att jag köpte dem direkt för det var dem sista. Nu måste jag äta middag, mamma ropar. Hejdå ; ).

                                                                                                                                                  //Leia

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback