Godmorgon

Godmorgon !!! Jag vaknade vid sju och kollade lite snabbt på klockan och trodde den var nio jag gick upp och började klä på mig efter som vi ska till Kista och jag inte hade lust att stressa.Sen när jag tände lampan och kollade å klockan såg att den var sju blev jag lite frustrerad eftersom jag har svårt att somna om om jag ser ljus.Men jag lyckades och vaknade typ tjugo i nio,sitter och äter frukost nu något piggare än innan. Men,men sånt händerIdag ska jag först åka till Kista och shopp lite ,hoppas jag hittar nåt,sen ska jag fortsätta fixa med bloggen och sen ut och ta foton.Nu måste jag börja fixa mig.Bloggar mer sen och uppdaterar med bilder på sakerna jag har köpt ( om jag har köp något,jag hoppas det iaf).Ni får ha en bra Tisdagsmorgon !!!

                                                                //Leia

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback