Hemma hos...

Hej !!! Jag är hemma hos mina kusiner = ) , det blev ändrade planer jag ska sova över hos dem och mamma ska åka hem.Vi hade ganska kul på stan vi åt på Kina resturang,alla  tog lunch buffe det va sjukt gott, till efterrätt tog jag äppelpaj med vaniljsås (äppel pajen va jätte god !!!) sen en halv kokosboll,känner mig som värsta fettot kommer noga bara äte middag imorgon.Vi skulle åkt och kollat på bio men vi åkte hem till dem istället.Men iaf jag ska sova över hos dem vi kommer ha sjukt kul ( 100% säker ^^).Uppdaterar med bilder när jag kommer hem imorrn.Jag tror nog det bara blir ett inlägg till idag.Men ni får ha det så nice !!!

                                                                        //Leia

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback