ÄNTLIGEN SOMMARLOV!! <3

Hejsan! Jag hade ju som sagt avslutning i skolan idag. Min morgon var lite crazy. Jag försov mig lite och skullde därför inte hinna platta hela håret. Jag hann bara platta typ en tredjedel och det ser ju inte så bra ut med en tredjedel av håret plattat och resten lockigt ( mitt vanliga ). Så det fick bli en inbakade fläta men men vad skulle jag ha gjort annars?! Jag  gör ett inlägg sen med en bild på min klänning. Men jag kom till skolan precis innan vi började så det va ju tur. Sen pratade våra lärare om allt och inget sen gick vi ner till en annan byggnad. Jag vet att det inte är så vanligt att ha avslutning inomhus men de skulle visa oss en video ( berättar mer om den längre ner ). När vi väll satt där så var de en lärare som pratade om  lite grejer sen var det några som läste upp lite texter, dikter och sånt. Efter det var det några som sjöng och sen var det lite prisutdelning för olika grejer. Sedan höll rektorn sitt tal, som tur var var det inte så jätte långt! Och efter det fick dra. Sen var det lite kramar och sånt. Efter det drog jag och brudarna och köpte glass fast de flesta köpte käk för att fira. Så vi satt och snacka lite grann. Sen drog jag hem och käkade lunch eftersom jag bara hade ätit glass när vi åt dårå. Och efter det har jag bara tagit det chill.  Men ÄNTLIGEN SOMMARLOV!! Och så fyller man år nästa vecka. Så himla nice alltså! Ska bli mitt bästa sommarlov med bad, glass, kompisar + massa mer. Men det va det jag ville ha sagt. Ni får ha en jätte bra onsdag!

  //Leia


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback