Goood morgon! En speciel dag idag, för mig iaf ;)

Godmorgon! Fick frukost på sängen idag och anledningen är ju att.....jag fyller år idag!  Mamma, pappa och lillebrorsan kom in och sjöng och gav mig frukosten för ett tag sen. Men hoppas det blir en nice dag! Har träningen senare idag jag tror nog att jag ska släpa mig dit iaf. Annars blir det nog en chill dag med massa kul! Men som ni säkert har märkt har jag inte bloggat på några dagar, jag gör ett inlägg sen om vad jag har gjort medans jag inte bloggade om jag har tid dårå. Men nu ska jag ta och fixa mig sen får jag se vad planerna blir. Men ni får ha det så himla bra!!

  //Leia

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback