Hello ; )

Hejsan!!! Idag så hade vi elevens val i skolan. Jag fick Passion for Fashion som förra året dårå. Så det blev lite samma sak men men det va bara halv dag så det va okej. Vi började vid halv nio och slutade halv ett vi fick slut en halv timme tidigar det var ju nice iaf. I helgen ska jag fixa lite grejer. Imorgon blir det halvdag i skolan och träning kanske hittar på något annat också men vi får se ; ). En dålig sak jag har blivit förskyld och det är nog p.g.a. av träningen i tisdags det var ju halv träningen utomhus i regn och andra inomhus i skön värme. Det är juni nu liksom man ville ju inte vara förskyld när det är sommar. Jag har skolavslutning på onsdag hoppas att jag är frisk då, fast det tror jag att jag är. + att jag fyller år snart : ). Men nu ska jag inte klaga mer finns värre saker en en vanlig förskylning. Men jag har faktiskt inget mer att till lägga ; ). Men ha det så himla bra!!!

                                                                                                                                               //Leia

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback