Min dag

Hejsan! Idag så har jag haft släkting kalas eftersom jag fyllde år i tisdags. Jag skulle egentligen haft det på imorgon men då ska min brorsa åka till Thailand så vi ändrade det. Det va rätt trevligt eftersom jag inte har träffat några av dem på ett tag! Så fick jag äntligen mina presenter! Jag fick välja om jag skulle få dem i torsdags eller idag, och dum som jag va valde jag på idag men jag tänkte att då får jag allt på en gång. Jag är värkligen nöjd med vad jag fick! Jag gör ett inlägg imorgon om vad jag fick + bilder om jag orkar ta några. Men det va det jag ville ha sagt. Ni får ha det så himla nice!
 
  //Leia

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback