Förlåt...

Hej !!! Förlåt för att jag inte har bloggat fören nu = ( jag kom precis hem från simträningen kändes lite ovant eftersom vi fick skipa två träningar eftersom det var lov.Jag blev frisk igår och åkte hem till mina kusiner och sov över hos dem vi hade inte träffats på ett tag, vi hade jätte kul !!! Jag kommer nog blogga lite mindre när skolan börjar det kanske blir 2-3 inlägg om dagen men typ 3-5 på helgerna.Imorgon börjar skolan = ( Juste jag hade ju lovat att lägga upp alla bilde som jag hade lovat... det måste jag börja med nu ; ) dom kommer upp om typ en timme eller en halvtimme, vi får se men jag lovar att det blir idag = ). Jag ska äta middag nu. Hoppas ni har det bra !!!

                                                                                                                                     //Leia

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback