Sorry...

Hej !!! Förlåt att jag inte har bloggat idag för en nu : ( det va något fel på internet jag testade på morgonen,när jag kom hem, efter skolan och för ett tag sen.Men nu funkar det äntligen tack vara pappa.Tack så mycket pappa !!! Det va första dagen i skolan efter lovet idag det va helt okej vi började 09:00 så det blev lite sovmorgon.På klassrådet fick vi reda på att vi ska åka och köra laserdome med våran paralell klass och till Grönan den 4 juni ( jag tror det bara va vår klass som skulle dit den 4 ).Det va bra nyheter iaf Lyllo min kusin hon har studiedag idag så hon kan lvara hemma och chilla.Men iaf jag har gjort matteläxan.Första gången jag gör den samma dag vi får den men jag kom på att jag har träning imorgon och på onsdag brukar jag alltid hitta på något, så det blev idag.Bravo Leia !!! Ni får ha det så bra *-* 

                                                                                                                                    //Leia


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback