...

Hej !!! Jag kom inte på någon bra rubrik så det blev bara nåt. men iaf hur mår år ni? bra? Det gör jag : ). Hoppas ni gör det med! Förlåt att jag inte har bloggat för en nu men det var för att idag efter skolan så åkte jag och mamma till V:by och fickade vi kollade runt i några affäre också = ), jag hittade en jätte fin tröja men det fanns inte i min storlek = (. Jag köpte ett par ljusa jeans , jag tycker att dom va ganska fina.Jag kom hem för ett tag sen har precis tagit en dusch och smörjt in mig med body loution. Imorgon är det skola igen. Imorgon på Engelskan har jag för mig att min engelska lärare sa att vi ska backa chocklad kakor eller chocklad muffins eller något annat iaf något som har chocklad i sig , det ska bli gott! Jag ska äta middag snart. Undrar vad det blir ? måste sluta nu mamma ropar. Hoppas ni har det nice sötisar ; ).

                                                                                                                                              //Leia

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback