Simträning + lite andra grejor

Hej !!! Jag kom hem från simträningen för ett tag sen det va helt okej vi körde fjärils lagkamp + att man skulle ha som ett band så att benen satt ihop,det laget jag var i vann :). Men iaf imorgon börjar skolan :(. Men,men så är det åhh har hemspråk imorgon, hatar att jag kommer hem sent då! Funderar på att fixa till bloggen så den bli riktigt snygg i veckan , men jag får se om jag hinner hitills har jag gjort några små ändringar. Hopas det blir fint iaf. Nä nu kommer jag inte på något mer att skriva ni får ha det så himla nice !!!

                                                                                                                                                     //Leia


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback