:)

Hej !!! Helt plötsligt blev jag sugen på en smoothie och gjorde en, den blev faktiskt väldigt god , inte så konstigt egentligen jag har alltid gillat smoothie både att äta och göra. Hoppas ni har haft det bra idag det är ju våffeldagen idag. Har ni ätit några våfflor? Jag har inte gjort det jag brukar må illa efter det :( , det är ju jätte gott men det är bara att gilla läget. Imorgon börjar skolan igen. Jag har ett Engelska prov på min andra lektion kan man säga jag har klaasråd först. Hoppas det går bra iaf , jag kanske borde plugga lite eller åtminstonde kolla igenom det lite snabbt. Det blir nog ingen mer updatering idag så jag säger Godnatt nu. NI får ha en så himla bra söndags kväll :).

                        
              Skulle vara gott med våfflor men, men som jag sa kan jag inte äta det utan konsekvenser .

                                                                                                                                                  //Leia

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback