Funderar på att...

Hej !!! Jag funderar på om jag ska ut och springa med pappa elller själv helst med honom jag gillar sällskap mycket roligare då. + att det är så fint väder jag behöver bara ha nån tunn tröja, tunna byxor och ett par löpar skor ( vart jag nu har lagt dem ).Aa jag ska ut och springa har bestämt mig nu föratt 1 jag behöver bara byta om lite snabbt sen är jag klar. 2 Jag får kondition. 3 jag kan lyssna på musik medans jag springer + att det är fint väder. Nu måste jag byta om. Bloggar mer sen. Hejdå Sötisar = ).
                                                                                        
                                                                                                                                //Leia

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback