Godmorgon

                                           

Godmorgon !!! Kollade upp en gång till vilket pass jag ska skulle tävla i på tävlingen och såg att det var ett pass imorgon, gick och la mig direkt för att sova lite mer. Jag vaknade vid 8 tiden och åt frukost och sånt. Idag kanske jag ska träffa några kompisar och börja fixa en grupp uoogift som är ett prov, hoppas vi lyckas med det. Annars ska jag nog inte göra så mycket mer typ chilla lite så jag kan vinna 1 pris imorgon ( hoppas att jag gör det iaf ).Men, men kommer inte på något mer att skriva ... Ni får ha en jätte bra dag !!!

                                                                                                           //Leia


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback