Godmorgon

                                          
Godmorgon !!! Hoppas ni mår bra med mig är det hur bra som helst , vet egentligen varför men ska väl bara va glad. Idag har jag inga planer förutom simträning på eftermiddagen och försöka plugga till matte provet på tisdag. Men iaf jag tänkte att jag ska börja ta hand om mitt hår, då menar jag verkligen ta hand om mitt hår. Hårinpacknig 1-2 gånger i månaden och sånt. För att jag vill ha långt hår till sommaren. Egentligen så har mitt hår växt ganska mycket det är inte långt och inte kort ,problemet är att jag har lockigt håt jag kan ju inte gå runt och dra i lockarna för att det ska se längre ut ; ). Nu ska jag nog plugga lite med musik i öronen. Ni får ha sä himla bra söndag ; ).

                                                                                                                                 //Leia
                                                                                                                                             


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback