Good morning

Godmorgon !!! Jag vaknade för ett tag sen, jag försov mig lite men det gör inget jag kommer hinna ändå- Idag så har jag klassråd som första lektion, sen har vi engelska,idrott och svenska. EN vanlig skoldag. IMorgon är det matteprov = (.Juste jag har hemspråk idag , det är väl helt okej men jobbigt att komma hem sent. Nu måste jag börja fixa mig bussen går snart . Jag bloggar mer sen ; ). Hejdå ,ha en bra dag = ).

                                                                                                                                          //Leia

Kommentarer
Postat av: Alice Agnes Ellen

Hejsaaaaaaann!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:DDD Din blogg e jättebra!!:D

2012-03-19 @ 15:18:16

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback