Hejsan : )

Hejsan !!!  Idag så sov jag faktiskt ovanligt länge för att vara jag jag sov till typ halv tio ( jag vet att det inte är länge men för mig eftersom jag typ alltid brukar vakna sju eller åtta på helgerna. Men idag är det simträning vid två och sen får jag se vad jag gör. Jag vill bara påminna er igen så att ni inte kommer försent till något att det man ska ställa klockan till sommartid, alltså en timme fram. Det va faktiskt ganska fint vder idag , me like ; ). Men nu kommer jag inte på något mer att skriva så ni får ha det så bra : ).

                                                                                                                                          //Leia


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback