Hemma...

Hej !!! Hoppas ni mår bra = ). Jag hade ju hemspråk idag vi slutade försenat så jag kom hem för typ en halvtimme sen. Imorgon är det matte prov och jag har inte pluggat ett dugg, jag måste verkligen skärpa mig ! Men...jag får plugga när jag är klar med det här inlägget.Idag så fick jag ett jätte fint halsband av Bella = ). Tack, tack ! Annars så hade jag en helt okej skoldag det hände en grej fast jag vet inte om den personen vill att jag berätter så sorry. Ska äta middag snart . Måste plugga nu och göre en NO läxa. Det kanske inte blir något mer inlägg idag så jag säger godnatt nu.Ha en jätte bra måndagskväll ; ).

                                                                                                                         //Leia

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback