Min dag...

Hej !!! Jag är ledsen för att jag inte har bloggat så mycket idag det är för attt jag har inte gjort så mycket och det är ju inte kul för er att läsa om det. Jag kollade iaf på Top model Sverige på datan jag har ju missat dem flesta av programen så att jag tänkte att jag tar igen allt. Men iaf jag ska äta tacos till middag mums mums, jag älskar tacos det har jag alltid gjort. Hoppas ni också äter något mumsigt till middag! Men i kväll så blir det mys eftersom jag har träning på fredagar och jag missar alla bra program och det är ju inte kul att ha fredagsmys när det inte går något bra på tv, men det blir tv ikväll istället. Nu ska jag snart äta hoppas det smakar bra. Ni får ha det så himla bra !!!

                                                                                                                                            //Leia

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback