Simtävling + annat

Hej !!! Jag har ju varit på simtävling , jag tävlade i 50m ryggsim och 50m bröstsim.Det blev ingen medalj den här gången men, men sånt är livet ; ). Jag kom iaf först i mitt heat på 50m brötsim och 3 - 4 på 50m ryggsim. Jag kom hem vid typ 6 tiden.Tog en lång dusch direkt när jag kom hem , jag hade glömt shampo, balsam m.m. Imorgon fyller Jacob år , ska gå upp lite tidigare för att fira honom lite. Jag visar vad jag har köpt för presenter till honom imorgon , för att risken finns att han kollar på bloggen och ser vad det är han ska få och då är det ju ingen present = ) Det kommer nog inte bli något mer inlägg idag så jag säger godnatt nu. Godnatt ; )

                                                                                                                                    //Leia

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback