Simträning + massa annat

                                       
 
Hej !!! Hoppas ni mår bra ! Det gör jag iaf ; ).Kom hem från simträningen för ett tag sen . Jag skulle inte hoppats på att vi skulle köra hårt för att det var precis va vi gjorde vi fick köra jätte många längder benspark max,iaf hårdare en vanligt. När hoppade in i bilen fick jag reda på att min snälla storebror hade beställt pizza + att det var min favorit - Hawai, tack tack. Imorgon börjar skolan igen = ( . Juste jag har ju matte prov på tisdag och jag har inte pluggat nånting måste gör det idag eller imorgon eller båda dagarna. Hoppas ni har en bra söndags kväll = ). Det kanske inte blir något mer inlägg idag eftersom jag ska åka till Arlanda och vinka av min moster hon ska åka tilbaks till Italien igen , hon hade köpt en jätte fin jacka och en cool klocka till mig = ), + att jag ska försöka att hinna plugga,så jag säger Godnatt nu. Hoppas ni har en bra söndags kväll = ).
  
  

                                                                                                                                         //Leia

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Hej Leia!



Jättefin blogg du har <33 Ses på tisdag!

//Rebecka



Ps. Hoppas att det går bra på matteprovet! Ds.

2012-03-18 @ 18:18:51
URL: http://rebeckasofies.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback