Tjabba : )

Hej !!! Jag kom hem från skolan för ett tag sen jag stannade kvar en timme och fixade en grej ( det va inte kvarsittning ). Idag tog jah bussen istället för tåg , jag brukar ta tåg för att det går lite snabbare men idag blev det inte så jag skulle göra sällskap med en snäll tjej ; ). Som jag har sagt hade jag ju matte prov idag , det va inte så jätte svårt men man vet ju aldrig med mig jag gör typ alltid slarvfel ; ). Men jag tror jag fick typ C eller iaf godkännt. Vad har ni gjort idag ? Jag ska på simträning snart ska käka någon macka eller nåt måste sluta nu ska åka snart. Ni får ha det så himla nice sötisar !!!.Bloggar mer sen : ).

                                                                                                                                   //Leia

Kommentarer
Postat av: Jossi

Idag vart det ingen shopping!:)

2012-03-20 @ 18:52:48
URL: http://mylifeasjossi.devote.se

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback