Prat...

Hejsan!!! Första dagen i skolan efter det lilla lovet. Det va helt okej vi började med Engelska sen NO, Matte och sist SO. När jag va på väg hem i bussen det va så himla varmt + busslukten,jag gillar inte busslukt vet inte varför men det va verkligen inte good feelings!  Men det var väldigt fint väder alltså hoppas det fortsätter så här! Snart är det fredag om just two days! I helgen är det Vår simiaden terminens viktigaste tävling hoppas det går bra. Jag vill verkligen lyckas/vinna där! Men jag känner mig rätt otränad eftersom jag missa typ hela simiaden lägret. Men jag kanske kan träna lite styrka och kondition hemma. Senare idag ska jag nog göra lite läxor, chilla och blogga ( om jag har tid ). Men nu måste jag ta når och äta känner mig rätt hungrig. ha det så himla bra allihop!!!

                                                                                                                                                     //Leia

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback