Min dag...

Hejsan!!! Jag kom precis hem från skolan idag. Va helt okej började dagen med Hemkunskap sen SO, NO och sist Svenska. Fick en Svenska läxa också som vi kommer förhöras på muntligt jag diggar inte muntliga förhör! Men men vad ska man göra (?), men som tur är den inte så svår så det går säkert bra iaf, hoppas jag! Men men nog pratat om skolan. Det va bake sale efter skolan. Det fanns jätte stor bullar för bara 5 kr men jag va inte så sugen så det vart inget för mig. Fick sällskap en bit vägen hem idag med : ). Senare blir det träning. Längtar faktiskt för då får jag träffa brudarna, har inte sett dem på en vecka! Ska ta och äta nåt snart också. Ah men nu måste jag packa och käka nåt. Ha det så himla bra!!!

                                                                                                                                             //Leia


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback