TYR Challenge

Hejsan!!! I dag har jag vart på simtävling! Imorse fick jag gå upp vid 7 eftersom vi skulle och till tävlingen TYR Challenge hette den. Jag tävlade bara i två grenar 50m bröstsim och 50m ryggsim. Det va rätt kul eftersom det var första gången jag tävlade i en 50m bassäng. Det gick ganska bra på 50m bröstsim jag persade (stav?) lite grann, det var ju bra men sen fick man ju höra att man hade blivit diskad. Men jag förstår inte varför för jag simmade rätt, jag gjorde en korrekt målgång och jag tror jag startade helt rätt också! Men men vad ska man göra. 50m ryggsim gick väl ganska bra inte mitt bästa simsätt så jag får kämpa lite där. Men sen har jag gjort en annan kul grej också fast det kan jag ta i ett annat inlägg : ). Ha det så himla bra!!!

                                                                                                                                                       //Leia


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback