...

Hellooo!!! Jag gick upp tidigare en vanligt imorse och tränade lite gran sen tog jag en dush och fixade mig och efter det åt sprang jag jag frukost sen sprang jag iväg till bussen. Idag hade vi Engelska först sen NO, Matte och sist SO, vi fick lite läxor över helgen också fast ingen NO läxa som tur var! Sen efter skolan har jag bara tagit det chill, dunkat musik m.m. Förresten jag shoppade i lördags och köpte lite nya kläder + Converse. Jag ska försöka lägga upp bilder imorgon, om jag inte är upptagen dårå. Skulle åkt till Grönan med några girls imorgon men det blir inte av eftersom det va några som inte kunde, synd men det få bli någon annan gång : (. Men jag tänkte att jag gör alla mina läxor imorgon så kan jag ha det nice resten av ``lovet``. Jag kommer säkert inte göra det men skitsamma bara. Så himla SKÖNT ingen skola imorgon + i övermorgon, fyra dagars lov, me like! Men det va nog det jag ville ha sagt. Ha det så himla nice!!!


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback