God morgon :)

Godmorgon!!! Jag vaknade för typ en halvtimme sen och gick runt lite i huset. Sen tänkte jag att jag skulle blogga då vart det så :). Men idag så får jag se vad jag gör det blir iaf simträningen senare. En sak som är chill är att jag inte har någon tävling i helgen, men nästa. Vi har haft tävling nästan varenda helg. Men men det är ju kul iaf! Ha ha min mage kurrar kanske är för att jag vanligtvis brukar äta frukost lite innan sju (inte på helgerna), så jag antar att jag borde äta frukost nu. Ahh men nu ska jag gå och käka lite frukost. Ha en jätte bra morgon!!!

                                                                                                                                                 //Leia

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback