Hejsan!!!

Hej!!! E lite försent för att säga godmorgon ; ).Hitills har jag hunnit göra en del faktiskt. Jag vaknade och låg i sängen och drog mig ett tag. Sen hade jag planerat att jag skulle ut och springa men jag kände mig för trött så chillade ett tag. Sen efter ett tag gick jag ut på en snabb och skön promenad. Sen när jag kom hem tog jag en snabb dusch och eftyer det åt jag frukost och chillade lite till. det är det jag har gjort + lite mer. Synd att det är lite mullet och idag, annars skulle det varit rätt fint väder. Simiaden imorgon. E lite nervös det e ju målsättnings tävlingen så jag hoppas verkligen att det går bra! Men jag har tur att jag inte behöver simma idag trodde att jag skulle behöva det men tydligen inte. Men det är ändå lite dåligt eftersom då får jag simma alla loppen imorgon... men men jag får fixa det ; ). Hoppas det går bra förr resten av gruppen som är där! Lycka till och kämpa nu!!! Men nu har jag inget mer att berätta. Ha en jätte bra dag!!!

                                                                                                                                               //Leia

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback