Min dag...

Hejsan svejsan!!! ¨Nu har jag varit i Kista typ hela eftermiddagen. Jag skulle ju som sagt byta storlek på linnet men det va tyvärr slut : (. Men jag köpte ett par höga vita Converse + inlägg, det va värkligen på tiden jag hade rätt ont i hällen i mina röda låga så det va nice att ha fixat ``problemet``. Jag hittade massa fina grejer men t.ex jag hittade en jätte fin jeans jacka men det va slut i min storlek, jag hittade jätte fin jeans men det va slut i min storlek så det va ju synd. Kista är ju ett jätte bra ställe att shoppa i men det är ofta få storlekar kvar. Men men jag får väll hitta ett annat bra ställe istället. Sen fikade jag och mamma på Wayne`s Coffe. Jag tog en smoothie och mamma tog kaffe. Den va rätt god. Det va typ mango + lite andra grejer. Jag skulle ju lägga upp shoppingen men jag pallar inte fota och sen hålla på och överför så jag lägger upp en bild från BikBok.se. Jag hittade inte bilder på de andra sakerna så ni får nöja er med bilden ( som jag snart kommer lägga upp) tills vidare, sorry!
Men ni får ha det så himla nice!!!
                      
                                                                                                                                              //Leia


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback