Träningen + lite planer för imorrn...

Hejsan!!! Nu har jag vart på träningen och jag åt precis middag. Träningen va väll helt okej. Men imorgon så vet jag faktiskt inte vad jag ska göra. Men jag borde antagligen göra mina läxor plus plugga lite inför matte provet. Men jag får se. Jag tänker iaf inte sitta och plugga hela dan! Ska kanske plugga + göra läxorna på morgonen och sen har jag resten av dagen till att göra något kul. Jag måste åka till Kista också jag köpte en tröja från Bik Bok hår om dan, men jag råkade tydligen ta fel storlek för jag provade rätt iaf. Men men det ska jag göra iaf och plugga lite dårå men jag får se vad jag ska göra förutom det. Men det va det jag ville ha sagt. ha det så himla nice!!!

                                                                                                                                            //Leia

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback